Přihlásit Registrace
Zobrazit košík

Reklamační řád

POZOR ČTĚTE UPOZORNĚNÍ Níže....

  

I.        Reklamační řád

 

1.      Robert Grochol, Sídlo: Hrádek 504,73997, IČ73229415, Vypis z živnostenského rejstříku č.j. ZU/102010/Ja/2, vydané živnostenským úřadem Jablunkov, vydává tento reklamační řád, jímž se v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele upravují podmínky pro uplatnění práv kupujícího-spotřebitele z odpovědnosti za vady spotřebního zboží (dále jen "věc") zakoupeného u společnosti jako prodávajícího-podnikatele. 

 

II.        Odpovědnost prodávajícího

 

1.      Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Prodávající odpovídá kupujícímu-spotřebiteli, za jakost věci v době, kdy kupující věc převzal, podle § 2161 obč. zák. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

 

2.      Kupující-spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Záruka na životnost baterie je 6 měsíců (s výjimkou uvedenou níže.

 

3.      Požádá-li o to kupující-spotřebitel, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce.

 

4.      Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Záruka poskytovaná prodávajícím se zejména nevztahuje na:

 

a)      vady a poškození vzniklá porušením provozních podmínek a dalším užíváním v rozporu s návodem k obsluze,

 

b)      vady a poškození způsobená poruchami energetických zdrojů nebo nevhodným umístěním zařízení (např. výboj statické elektřiny apod.).

 

c)      vady způsobené neodborným zásahem kupujícího-spotřebitele nebo třetí osoby,

 

d)      vady způsobené neodbornou instalací,

 

e)      vady způsobené viz major - vyšší mocí (živelnou událostí, bleskem, apod.),

 

f)       běžné opotřebení přístroje a především na ztrátu kapacity baterie způsobenou běžným opotřebením,

 

g)      skladováním mimo rozsah teplot  -25°C až 55°C, baterie: 0°C až 49°C.

 

III.        Uplatnění reklamace

 

1.      Práva z vady (reklamace) se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena; prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží.

 

2.      Je-li v písemném potvrzení podle § 2166 obč. zák. uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy (záruční servis). Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci. Záruční servis je určen pouze k provedení opravy. Ostatní oprávněné nároky musí kupující uplatnit výlučně u prodávajícího. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prokázat uzavření kupní smlouvy s prodávajícím, tj. že věc zakoupil přímo u prodávajícího. 

 

IV.        Vyřízení reklamace

 

1.      Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. O reklamaci rozhoduje vedoucí prodejního místa, ve složitějších případech jeho nadřízený. Do lhůty k rozhodnutí o reklamaci se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

 

2.      Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím-spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší.

 

3.      Kupující-spotřebitel je povinen k vyřízení reklamace poskytnout prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnit prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek.

 

V.        Potvrzení o uplatnění reklamace, reklamační protokol

 

1.      Při reklamaci zboží je prodávající povinen vystavit písemné potvrzení o uplatnění reklamace. V něm se uvede údaj o tom, kdy kupující-spotřebitel právo uplatnil, a dále co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující-spotřebitel požaduje. Prodávající je dále povinen vystavit potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

 

2.      Při reklamaci zboží je prodávající povinen vystavit reklamační protokol podle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V reklamačním protokolu se uvede:

 

  • identifikace prodávajícího

     

  • identifikace kupujícího-spotřebitele

     

  • smlouva, ze které vyplývá nárok na reklamaci ("kupní smlouva, nabývací doklad nebo záruční list musí přesně identifikovat: daný výrobek tzn. značka, model, datum prodeje a IMEI (v případě dual SIM IMEI1) nebo SN (sériové číslo) výrobku pokud výrobek nemá IMEI

     

  • datum uplatnění reklamace spotřebitelem

     

  • obsah reklamace (popis konkrétní závady)

     

  • stav reklamovaného výrobku (poškození, opotřebení atd.)

     

  • jaký způsob vyřízení reklamace kupující-spotřebitel vyžaduje (nárok spotřebitele).

     

Po vyřízení reklamace doplní prodávající na reklamační protokol datum a způsob vyřízení reklamace. Reklamační protokol se v písemné podobě předá spotřebiteli.

 

VI.        Nároky kupujícího-spotřebitele při reklamaci

 

1.      Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161 obč. zák., může kupující-spotřebitel požadovat:

 

a)      bezplatné odstranění vady (oprava)

 

b)      výměna (dodání nové věci bez vad), pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; toto neplatí, je-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu;

 

c)      není-li možné věc opravit nebo vyměnit, má spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit (vrácení peněz),

 

d)      přiměřenou slevu z kupní ceny.

 

2.      V případě odstranitelné vady, pokud nemůže kupující věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má kupující-spotřebitel právo na

 

a)      dodání nové věci (výměnu), nebo výměnu součásti,

 

b)      odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

 

3.      Pokud prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže, má kupující právo na

 

a)      přiměřenou slevu z kupní ceny.

 

VII.        Informace o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů podle zákona č. 632/1992 Sb., o ochraně spotřebitele

 

1.      V případě nesouhlasu s vyřízením reklamace je spotřebitel oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2 nebo na inspektoráty ČOI. Další informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ADR) jsou  dispozici na http://adr.coi.cz/cs . 

 

VIII.        Informaci o platformě EU pro řešení sporů online

 

1.      Spotřebitel má právo využít platformu EU pro řešení spotřebitelských sporů na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=CS

 

IX.        Pozáruční servis

 

1.      U pozáručních oprav provede servisní středisko určené prodávajícím odstranění závad a výměnu vadných dílů v běžné dodací lhůtě (30 dnů) a cenách dle platného ceníku.
Náklady spojené s dopravou vadných výrobků do servisu prodávajícího a náklady dopravy opraveného zboží zpět kupujícímu, včetně balného a dalších poplatků, hradí v plné výši kupující.

 

X.        Reklamace servisních prací při pozáručních opravách

 

3.      Na provedenou pozáruční opravu je poskytována záruka v délce 3 měsíců na provedené práce ode dne převzetí opraveného výrobku kupujícím-spotřebitelem.  Reklamaci uplatňuje zákazník u vedoucího servisu, který rozhodne o oprávněnosti reklamace.

 

4.      Při uplatňování reklamace servisních prací je zákazník povinen předložit opravenku, kde musí být uveden typ výrobku, druh závady, datum převzetí po opravě.
Kupující je povinen vyzvednout si opravený výrobek do 30 dnů od stanoveného termínu opravy.Jestliže zákazník nevyzvedne opravený výrobek do 12 měsíců od data stanoveného termínu ukončení opravy, vzniká prodávajícímu právo věc vhodným způsobem prodat.

 

 

 


Reklamace zasílejte na tuto adresu:

 

 

Robert Grochol

Mobilní telefony-Reklamace

Mariánské náměstí 14

Jablunkov, 73991

 

Důležité

Po převzetí zboží k reklamaci Prodávající ani servisní partner neručí za obsah uložených dat a nastavení.

Reklamace mechanického poškození zásilky přepravou:

Relefonní kontakt Reklamace PPL 840 775 775

Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

 

 

 Nárok na bezplatnou záruční opravu zaniká pokud:
- kupující nedodržuje a neřídí se pokyny manuálu.
- pokud zařízení není funkční z důvodu chybné instalace
- byl do zařízení proveden neodborný nebo neoprávněný zásah.
- byla závada způsobena cizími látkami vniklými do zařízení.
- vadu způsobil zákazník skladováním nebo provozováním zařízení ve vlhkém, prašném,
  chemicky agresivním či jinak nevhodném prostředí.
- vada vznikla mechanickým poškozením vinou zákazníka.
- poškození vzniklo vlivem neodvratné události ( např. živelná pohroma )
- zařízení bylo připojeno na jiné než předepsané napájecí zařízení.
- byla poškozena nebo zcela odstraněna bezpečnostní plomba.

- Úměrnou ztrátou kapacity baterie po delším užívání, více než 1/2 roku-používáním se baterie spotřebuje

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě, není li dohodnuto jinak a uvedeno v reklamačním protokolu.

V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

 Postup při reklamaci :

Informujte nás o reklamaci před doručením telefonicky nebo e-mailem.

                                                              

Reklamaci výrobku kupující uplatňuje osobně v  kamenné provozovně prodávajícího,, nebo prostřednictvím přepravní společnosti (např. Česká pošta, PPL), doporučeným balíkem.

Reklamaci zašlete na provozovnu do Jablunkova, zásilky odeslané na jinou než zde uvedenou adresu nemusí být v termínu vyzvednuté.

  

V případě neodkladného problému nás kontaktuje emailem, jak to bude možné odpovíme vám v co nejrychleji

rgmobil-objednavky@seznam.cz 

 

RGmobil  

Mobilní telefony-Reklamace

Mariánské náměstí 14

Jablunkov, 73991

V případě uplatnění reklamace prostřednictvím přepravní společnosti je nutné, aby byl reklamovaný výrobek pečlivě zabalen tak, aby se předešlo jeho případnému poškození vlivem přepravy. Spolu s reklamovaným výrobkem je dále zapotřebí přiložit stručný popis závad, pro které je reklamace uplatňována, kopii dokladu o koupi, original záruční list,  emailovou adresu pro komunikaci s kupujícím a adresu, na kterou má být vyřízená reklamace zaslána. 

Přesný postup a co musí reklamace obsahovat:

  • Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady

  • Kompletní výrobek reklamace (většinou stačí mobilní telefon a baterie, pokud se jedná o telefon jakož to reklamové zboží)

  • Záruční list nebo daňový doklad (u příslušenství je záručním listem doklad o koupi – stačí kopie)

  • Adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email na Vás)

  • Neposílat karty SIM a paměťové karty(pam. karty zaslat jen v případě, dochází-li k rychlému vybíjení baterie, nebo při vypínání mobilního telefonu)! Prodávající neručí za jejich případnou ztrátu!

 Podací lístek z pošty od této zásilky si prosím uschovejte jako doklad o zaslání zboží k reklamaci. Nezapomeňte si zboží pojistit.

 

 

.

© 2024 Websolution Pudu Technologies